Jeszcze bardziej praktycznie i ekologicznie
Sklep powstał zgodnie z najnowszym konceptem Biedronka 3.0, który jest ulepszonym praktycznym podejściem do organizacji przestrzeni dostępnej dla klientów. Ten nowy sposób projektowania jest wprowadzany w kilku placówkach i będzie wykorzystywany przy kolejnych modernizacjach. Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci sklepów Biedronka, nie spoczywa na laurach, wciąż wprowadza nowe usprawnienia.
Zmiany na lepsze to zwrot w kierunku ekologii, poprzez zastosowanie oświetlenia LED oraz urządzeń chłodniczych, wykorzystujących przyjazne dla środowiska gazy, takie jak naturalne CO2, czy - w przypadku chłodziarek, zamrażarek i komór mrożących - gaz propan. Każde z tych ulepszeń to nawiązanie do „clean technology” wpisanej w ideę nowoczesnej Biedronki.
Nowe wnętrze przywita przyjazny dla oka kolor antracytu, podkreślającego przestrzeń placówki.
- Wprowadzamy również szereg rozwiązań mających na celu stałe podnoszenie komfortu zakupowego poprzez m.in. usprawnienie sposobu poruszania się po sklepie, czy szybsze odnalezienie danego produktu na półce. Służy temu spójna komunikacja cenowa zarówno w odniesieniu do produktów spożywczych, jak i przemysłowych - tłumaczą przedstawiciele biura prasowego właściciela Biedronki. Oprócz większej przestrzeni klienci będą mogli wybierać świeże produkty z lady tradycyjnej, na której znajdą się mięso i wędliny na wagę. Właśnie w takim formacie na nowo ruszy sklep w Łasku.
Łatwość wyboru i rosnąca jakość marek własnych
Identyfikację poszukiwanych produktów mają ułatwić oznaczenia kolorystyczne. Żółte etykiety odnoszą się do produktów znajdujących się nadal w ofercie ("Wciąż w ofercie"), zielone zarezerwowane są dla nowości ("Nowe w tym tygodniu"), a pomarańczowe prezentują produkty promocyjne ("Super Cena!").
Przedstawiciele firmy podkreślają, że dla zachowania jakości produktów Biedronki produktów i utrzymania ciągu chłodniczego w przypadku zakupu produktów mrożonych, torby termiczne w zmodernizowanych sklepach zostały umieszczone między zamrażarkami. Na chłodziarkach znajdują się również koszyki z przyprawami niezbędnymi do marynowania mięs i ryb. Wszystkie tabliczki nad regałami sklepowymi zostały zamontowane pod kątem 90 stopni, dzięki czemu informacje są czytelniejsze dla klienta. Dodatkowo podświetlane ekrany ułatwiają odnalezienie poszukiwanych przez klienta produktów.
Modernizacja placówek wpływa także korzystnie na możliwości promowania przez Biedronkę produktów marki własnej. Biuro prasowe JMP zaznacza, że w tym zakresie sieć "stosuje wiele atrakcyjnych z punktu widzenia klienta rozwiązań". Artykuły własne sieci Biedronka eksponowane są w ramach poszczególnych kategorii produktowych na specjalnych banerach. Przykładowo, produkty mleczne marki własnej Mleczna Dolina, sprzedawane w strefie oznaczonej nazwą kategorii "Nabiał", są eksponowane na podświetlonym banerze, zlokalizowanym nad lodówką.
Takie rozwiązanie pozwala Biedronce na "efektowne wyróżnienie produktów marki własnej", a przy tym - zdaniem sieci - "nie wpływa na komfort poruszania się po sklepie". Ponadto Biedronka stara się zwrócić uwagę klienta na produkty marek własnych, umieszczając ich logotypy na ścianach i filarach wewnątrz sklepów. Ekspozycji marek Biedronka towarzyszy również hasło przewodnie, np. "Poznaj jakość naszych marek".
Wygodniej po codzienne zakupy
W ramach modernizacji sklepów Biedronka, zmienia się nie tylko wnętrze placówek, ale i ich wygląd zewnętrzny. - Inwestycje prowadzone na zewnątrz sklepów polegają na odnowieniu elewacji, w tym m.in. zastosowaniu nowej kolorystyki czy przeszklonych witryn. W miarę możliwości powiększany jest też parking lub wprowadzane są zmiany w jego układzie w zależności od lokalnych potrzeb przy zabezpieczeniu miejsc przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych, oznaczanych na niebiesko - wyjaśnia biuro prasowe Jeronimo Martins Polska. Właściciele Biedronki mają na uwadze zapewnienie dostępności, dlatego w Łasku przysklepowy parking dysponuje 50 miejscami parkingowymi oraz 2 miejscami parkingowymi dla osób niepełnosprawnych. Z kolei odwiedzający sklep będą obsługiwani od czwartku w 4 kasach tradycyjnych i 4 samoobsługowych.
Super-ceny od Świeżoznawców
Od samego otwarcia na wszystkich czekają specjalne oferty: od czwartku do niedzieli (25-28 marca) lub wyczerpania zapasów, wybrane artykuły przemysłowe i tekstylia, w tym zabawki i wiele innych, można otrzymać 50 procent taniej przy zakupie dwóch sztuk na jednym paragonie. Niższe ceny na powitanie będą również na wspomnianej nowej ladzie tradycyjnej, gdzie świeże mięso i wędliny można dobrać na wagę. Odwiedzający będą mieli okazję do znalezienia dodatkowych promocji na półkach z towarami, kierownictwo sklepu zapewnia, że będą to atrakcyjne rabaty.
Zespół Świeżoznawców wita Was w ulepszonej Biedronce. Staramy się, by każda wizyta w niej była dla Was świeżym doświadczeniem. Niezależnie, czy przyjdziecie na chwilę, czy na dłużej. Mamy nadzieję, że zakupy w naszym sklepie będą dla Was prawdziwą przyjemnością! – kierownik sklepu.
Godziny otwarcia sklepu w Łasku, ul. Jodłowej 13 to: od godz. 6:00 do 22:00 od poniedziałku do soboty, natomiast w każdą niedzielę handlową od godz. 7:00 do 21:00.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?