Na czym polegają zmiany?
- Rejestracja pacjentów tylko telefonicznie;
- pacjentom udzielane będą porady w godzinach pracy przychodni;
- w sytuacji , kiedy jest to niezbędne pacjent zostanie umówiony na konkretną godzinę do lekarza i wtedy możliwe będzie wejście do przychodni;
- nie należy zgłaszać się po recepty osobiście – prośbę o przepisanie leków do kontynuacji leczenia należy zgłaszać telefonicznie.
Ze względu na Państwa bezpieczeństwo zwracamy się z prośbą o zastosowanie się do zaleceń
Rejestrować się można się telefonicznie pod numerami:.
Łask
Rejestracja ogólna 43 675 52 38, 43 675 90 26,
Poradnia dla dzieci 43 675 3432, 500 192 194
Kolumna 43 675 43 25
Bałucz 43 675 12 95
Wrzeszczewice 43 675 14 79
Dyrektor Gminnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej apeluje do pacjentów, żeby realizując zalecenia Głównego Inspektora Sanitarnego, w każdej sprawie kontaktowali się z lekarzem rodzinnym telefonicznie. W trakcie porady telefonicznej lekarz ustali, czy potrzebna jest wizyta w przychodni.
Mamy możliwość wypisania m.in. e-recepty, e-zwolnienia i elektronicznego zapotrzebowania na środki zaopatrzenia medycznego, bez konieczności bezpośredniego kontaktu. Możemy też przekazać inne zalecenia telefonicznie, a inne niezbędne skierowania drogą mailową lub pocztą
– informują w SP ZOZ.
Te produkty powodują cukrzycę u Polaków
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?