ZUS w Łasku z nową salą obsługi klientów [zdjęcia i film]

W piątek uroczyście otwarto wyremontowaną Salę Obsługi Klientów w Punkcie Informacyjnym ZUS w Łasku. Teraz klienci placówki przy ul. Kościuszki będą teraz obsługiwani w komfortowych warunkach. Jak informuje Monika Kiełczyńska, regionalny rzecznik prasowy ZUS Punkt Informacyjny ZUS w Łasku, przyjmuje rocznie około 20 tys. klientów.

Modernizacja Punktu Informacyjnego ZUS możliwa była dzięki współpracy Zakładu Ubezpieczeń Społecznych i łaskiego magistratu, co podczas otwarcia podkreślali zarówno Krzysztof Jędrzejewski, dyrektora II Oddziału ZUS w Łodzi oraz burmistrz Łasku Gabriel Szkudlarek. Magistrat wyremontował pomieszczenia, a ZUS zadbał o wyposażenie i umeblowanie placówki oraz zainstalował System Kierowania Ruchem – tzw. SKR, potocznie zwany też biletomatem. To jak na razie jedno z nielicznych urządzeń tego typu w Łasku.

Pomieszczenia Punktu Informacyjnego ZUS w Łasku zostały gruntownie przebudowane. Na ścianach i suficie położone gładzie, wcześniej niektóre ze ścian wyburzono. – Dzięki temu mogliśmy zorganizować strefę oczekiwania dla klientów, której wcześniej nie było i toaletę dla klientów, dostosowaną dla osób niepełnosprawnych. Przed modernizacją Sala Obsługi Klientów miała 35 metrów kwadratowych, teraz ma ich ponad 68 i nie odbiega standardem od innych placówek ZUS w kraju. – podkreślał podczas otwarcia Krzysztof Jędrzejewski, dyrektor II Oddziału ZUS w Łodzi.

Zmianie uległa też estetyka wejścia do budynku. Ponadto po remoncie w Punkcie Informacyjnym ZUS w Łasku utworzono dodatkowe stanowisko do bezpośredniej obsługi klientów. Jak zauważył uczestniczący w otwarciu nowej sali Mariusz Jedynak, członek zarządu ZUS nadzorujący Pion Administracyjny i Zamówień Publicznych. – Jakość obsługi Klientów jest dla nas najważniejsza i kluczowa. Niezależnie od tego ile uruchomimy dodatkowych kanałów informacyjnych, jak Centrum Obsługi Telefonicznej, czy Platforma Usług Elektronicznych, zawsze będziemy stawiać na bezpośrednią obsługę klientów. Takie miejsce jak tutaj, czyli front office, będzie wizytówką Zakładu, niezależnie od tego czy to będzie bardzo duża aglomeracja, czy to będą miejscowości bardzo przyjemne, takie jak Łask.

– Cała inwestycja służy mieszkańcom Gminy Łask i powiatu łaskiego. W ubiegłym roku z usług Punktu Informacyjnego skorzystało ponad 21 tysięcy klientów, myślę, że z tego około 12 tysięcy stanowili mieszkańcy gminy Łask. Trudno w takiej sytuacji być opornym na sugestie dyrektora ZUS, że potrzebny jest remont. Nasi mieszkańcy będą teraz obsługiwani w godnych warunkach – nie ukrywał zadowolenia burmistrz Łasku Gabriel Szkudlarek.

Wideo

wll

  • Polska Dziennik Łódzki
Więcej na temat:

Komentarze

Liczba znaków do wpisania:  4000/4000

Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Jeśli uważasz, że któryś z komentarzy łamie regulamin, to wyślij nam link do tego artykułu na pomoc@naszemiasto.pl

Wybrane dla Ciebie

Powiązane

Więcej na temat:
Więcej na temat:
Więcej na temat:
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, wyłącz Adblock na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3